8/07/2014

Feeling inspired: Gabber, Spice Girls and Chavs?

Não é novidade nenhuma para quem convive comigo que o meu estilo resvalou subitamente para o lado desportivo. Decidi partilhar aqui convosco as minhas fontes de inspiração.

It's no secret for those who keep up with me that my style has suddenly slided to the sporty side. I've decided to share here, with you, my sources of inspiration.



A cena gabber, que tive o prazer de conhecer atraves dos meus amigos holandeses.
The gabber scene, which I had the pleasure of knowing through my dutch friends.


Sporty Spice obv.


Ser um bocado chav, porque se a Kate Moss pode, tu também podes.
Throw in some chav, because if Kate Moss did it, so can you.


Foto: Thug Unicorn @ Plano B

Dançar em discotecas também me motivou a fundir estilo com funcionalidade. 
Dancing at clubs also motivated me to fuse style and function.


Por último mas não menos importante: obrigada pessoal que aparece pela internet!
Last but not least, thank you random people I see on the internet!








Se souberem a fonte das imagens por favor comentem.
If you know the image's source please comment.




No comments:

Post a Comment